Wednesday 22 February 2017

Majlis Sambutan Hari Jadi Puan Dhamayanthy Singaram


Happy Birthday to our dear Puan Dhamayanthy atau lebih mesra dengan panggilan Puan Selvi, AJK Masakan PERWAKILAN yang dikasihi dan disayangi.



Pada hari Khamis yang lalu, 16hb Februari 2017, ahli-ahli PERWAKILAN telah mengaturkan Majlis kejutan istimewa sempena hari ulang tahun Puan Selvi bertempat di Dewan Makan Tun Ghazalie Shafie, Pejabat Konsulat Jeneral Malaysia, Frankfurt. Cantiknya perjalanan majlis kejutan ini kerana Yang Berbahagia Pengerusi PERWAKILAN, Puan Adina Kamarudin merangkap Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt bersama ahli-ahli PERWAKILAN  telah berbincang untuk merencanakan acara kejutan ini bersama dengan suami kepada Puan Selvi iaitu Encik S. Sivasuryarmoorthy atau lebih dikenali dengan Encik Siva.

Ahli-ahli PERWAKILAN telah menyediakan juadah yang sangat istimewa merupakan 'birthday brunch treat' kepada yang diraikan Puan Selvi. Kek harijadi Puan Selvi telah disediakan oleh Chef AJK Masakan PERWAKILAN, Puan Ling Hashim. Di kesempatan ini, PERWAKILAN ingin mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada Puan Selvi, semoga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa berbahagia bersama keluarga tercinta. Best wishes always from all of us!


Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt, Puan Adina Kamarudin menyerahkan Bingkisan Istimewa dari ahli-ahli PERWAKILAN kepada Puan Selvi. Enjoy the gift!













Nota:

Majlis bermula pada pukul 12.45 tengahari dan berakhir pada sekitar 2.30 petang.