Tuesday 23 December 2014

Majlis Perpisahan Puan Wan Nor Hasima Abdullah dan Puan Marleen Abdul Manaf

Majlis perpisahan Puan Wan Nor Hasima Abdullah dan Puan Marleena Abdul Manaf telah diadakan di Dewan Tan Sri Ghazali Shafie, Konsulat Malaysia Frankfurt pada 26 November 2014.

Puan Wan Nor Hasima serta suami beliau, Encik Zulkiply Endut  yang bertugas sebagai Konsul Pentadbiran di Konsulat Malaysia, Frankfurt sejak pertengahan 2011, pulang ke Malaysia untuk meneruskan tugas di ibu pejabat. 

Puan Marleena Abdul Manaf, Timbalan Pengarah Pelancongan di Frankfurt sejak awal tahun 2012 juga pulang ke Malaysia bersama suami dan anak tercinta untuk meneruskan tugas di ibu pejabat. 

Majlis yang bermula pada pukul 6 petang itu disajikan pelbagai juadah yang disediakan oleh ahli-ahli perwakilan. Antara menu yang disediakan ialah nasi putih, ulam-ulaman, sup kambing, ayam bakar, ikan bakar ala Portugis, sambal sotong, ayam varuval, siew pak choy dengan sos tiram, kek coklat, kek pelangi, kuih muih dan sebagainya. 






Tanam lenggun tumbuh kelapa
Terbit bunga pucuk mati
Budi puan kami tak lupa
Telah terpahat di dalam hati



22 Disember 2014

Ahli perwakilan dan keluarga telah berkumpul di Lapangan Terbang Antarabangsa Frankfurt pada 22 Disember 2014 untuk mengucapkan selamat jalan kepada Puan Wan Nor Hasima Abdullah dan Encik Zulkiply Endut. 





31 Januari 2015

Kami juga sempat berkumpul di Lapangan Terbang Antarabangsa Frankfurt pada 31 Januari 2015 untuk mengucapkan selamat tinggal kepada Puan Marleena Abdul Manaf sekeluarga.