Saturday 8 April 2017

Program Lawatan Bersama PERWAKILAN Brussels dan PERWAKILAN Frankfurt ke Bonn


Sesi Bergambar Bersama ahli-ahli PERWAKILAN Frankfurt & ahli-ahli PERWAKILAN Brussels di Cherry Blossom Festival Avenue.


Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt, Puan Adina Kamarudin (kiri) bersama dengan Yang Berbahagia Pengerusi Perwakilan Brussels, Datin Rusnah Ismail


Program lawatan bersama PERWAKILAN Brussels ke Bonn yang julung sekali di adakan pada hari Sabtu, 8hb April 2017 telah meninggalkan seribu kenangan manis bagi kesemua ahli-ahli PERWAKILAN yang terlibat di dalam program lawatan ini. Objektif utama PERWAKILAN Frankfurt untuk bersama dengan PERWAKILAN Brussels ke Bonn adalah untuk menjalinkan tali silatulrahim dan berkenalan dengan ahli-ahli PERWAKILAN Brussels. Di samping itu dapat menimba pengalaman baru, bertukar pendapat dan melawati Cherry Blossom Festival yang beralamat di Heerstrasse, 53111 Bonn.

Program Lawatan Bersama PERWAKILAN Brussels ke Bonn telah disambut baik oleh Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt, Puan Adina Kamarudin. Perbincangan untuk mengadakan lawatan ini telah dibincangkan di dalam Mesyuarat AGM yang lalu. Aturcara program PERWAKILAN Frankfurt untuk menyambut kedatangan PERWAKILAN Brussels di Bonn telah disusun dengan rapi oleh Ketua Sosial, Kebajikan & Kebudayaan, Puan Ariyanti Razali. Terima kasih diucapkan kepada Yang Berbahagia Pengerusi PERWAKILAN Frankfurt Puan Adina Kamarudin dan Puan Ariyanti Razali di atas segala usaha untuk merealisasikan program lawatan bersama ini berjalan dengan sempurna. Ahli-ahli PERWAKILAN Frankfurt juga turut sama menyumbang tenaga di dalam menyediakan juadah potluck terancang untuk 'picnic' bersama kesemua ahli-ahli PERWAKILAN Brussels dan Frankfurt.


Program lawatan PERWAKILAN Frankfurt untuk menyambut kedatangan Yang Berbahagia Pengerusi PERWAKILAN Brussels dan ahli-ahli PERWAKILAN Brussels di Bonn :-

  • 0830 : Ahli-ahli PERWAKILAN berkumpul di Pejabat Konsulat Jeneral Malaysia di Frankfurt
  • 0845 : Bertolak ke Bonn yang beralamat di Heerstrasse 53111, Bonn
  • 1030 : Tiba di Heerstrasse, Bonn untuk menyambut kedatangan Yang Berbahagia Pengerusi PERWAKILAN Brussels Datin Rusnah Ismail bersama ahli-ahli PERWAKILAN Brussels. Sesi Fotografi Bergambar Bersama di Cherry Blossom Festival Avenue.
  • 1120 : Bertolak ke Beethoven Haus
  • 1130 : Sesi lawatan Beethoven Haus, Borngasse 20,53111. Saturday Market & Bonn Town Hall
  • 1300 : Sesi Makan Tengahari di Rheinaue Park, Ludwig-Erhad-Allee 20, 53175 Bonn
  • 1545 : Bertolak ke Steigenberger Grand Hotel Petersberg 
  • 1600 : Sesi lawatan ke Petersberg Guest House
  • 1730 : Bertolak ke Frankfurt
  • 1915 : Ahli-ahli PERWAKILAN selamat tiba di Frankfurt dan bersurai

Sekalung kasih buat kesemua ahli PERWAKILAN Frankfurt yang telah memberi kerjasama yang baik di dalam menjayakan program lawatan bersama PERWAKILAN Brussels ke Bonn.















Berikut adalah senarai ahli PERWAKILAN Brussels & ahli PERWAKILAN Frankfurt yang mengikuti lawatan bersama ke Bonn pada 8hb April, 2017.

Perwakilan Brussels
  1. Yang Berbahagia Datin Rusnah Ismail
  2. Cik Fenny Nuli
  3. Puan Idariana 
  4. Puan Siti Fatimah
  5. Puan Nor Anis
  6. Cik Fazlisya
  7. Cik Alina
  8. Puan Devi
  9. Vimala Murugan
Perwakilan Frankfurt
  1. Yang Berbahagia Puan Adina Kamarudin
  2. Puan Dhamayanthy Singaram
  3. Puan Ling Hassim
  4. Cik Noramirah Yusoff
  5. Puan Ariyanti Razali
  6. Puan Yaumee Hayati M. Nawi
  7. Cik Hasnani Hamid

Potluck Picnic yang disediakan bersama : Nasi Lemak Bungkus, Ayam Goreng, Samosa, Kek, Buah-buahan & Minuman (Perwakilan Frankfurt). Bingka Ubi, Sambal Udang, Kek Pisang, Roti Sandwich Sardin, Beehoon Goreng & Minuman (Perwakilan Brussels).