Sunday 17 April 2016

"PERWAKILAN Lunch"


Pada hari Jumaat, 15hb April, 2016, tepat pukul 12.30 tengahari, ahli-ahli PERWAKILAN bersama Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt, Puan Adina berkumpul bersama menikmati jamuan makan tengahari di sebuah Restoran India yang beralamat di  Delhi Tandoori Restaurant, Bockenheimer Anlage 1a, 60322 Frankfurt. Tema Perwakilan Lunch adalah memakai warna biru sebagai tanda keseragaman dan semangat kerjasama kesetiakawan di dalam mewarnai program aktiviti bersosial bersama ahli-ahli PERWAKILAN. Terima kasih buat semua yang telah menepati warna tema Perwakilan Lunch.

Ini adalah merupakan aktiviti sosial PERWAKILAN yang pertama pada tahun 2016 dan ahli -ahli PERWAKILAN ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Puan Adina kerana telah mencadangkan aktiviti ini pada mesyuarat PERWAKILAN yang lalu. Selain dari itu, Jawatankuasa Sosial PERWAKILAN juga ada menyatakan bahawa ini adalah merupakan tanda penghargaan kepada setiap ahli PERWAKILAN yang telah menjayakan program pada tahun 2015. Syabas kepada setiap ahli PERWAKILAN di atas segala usaha murni di dalam menjayakan program-program pada tahun yang lalu.

Pelbagai makanan lazat dari India dihidangkan seperti chicken tandoori, lamb karahi, chicken karahi, butter chicken, garlic naan, beriyani rice, lamb tandoori, papadom dan lain-lain. Ahli-ahli PERWAKILAN menikmatinya dengan enak sekali dan bersyukur dengan rezeki yang telah disediakan. Makan tengahari bersama ahli-ahli PERWAKILAN berakhir pada pukul 2 petang.



Ahli-ahli PERWAKILAN bersama Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia (Frankfurt), 
Puan Adina (kanan).