Friday 22 April 2016

Selamat Ulangtahun Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia!

Tepat pukul 12 tengahari sebentar tadi telah berlangsung sambutan hari jadi buat Yang Berbahagia Puan Adina Kamarudin, Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt yang bertempat di Dewan Tan Sri Ghazalie Shafie, Konsulat Malaysia. Majlis yang meriah ini telah dirancang bersama oleh ahli-ahli PERWAKILAN di dalam perbualan yang tertutup bertujuan untuk membuat kejutan mesra bagi meraikan hari ulang tahun Yang Berbahagia Puan Adina Kamarudin.

Pelbagai juadah dan hidangan yang lazat telah disediakan oleh setiap ahli PERWAKILAN dan segalanya telah dirancang dengan baik. PERWAKILAN juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pegawai-pegawai dan kakitangan Konsulat Malaysia terutama sekali Encik Rahman di atas kerjasama yang diberikan di dalam menghiasi ruang dewan bagi menceriakan suasana sambutan majlis kejutan hari jadi ini. 

Majlis yang bertema Pelangi ini menjadi lebih indah apabila Puan Adina menyarungkan seutas gelang tangan Swarovski ke tangan beliau yakni pemberian ikhlas dari setiap ahli PERWAKILAN. Semoga kenangan manis hari ini akan sentiasa segar di ingatan Puan Adina dan setiap ahli PERWAKILAN. Di atas kesempatan dan ruang yang diberikan ini, PERWAKILAN sekali lagi ingin mengucapkan Selamat Hari Jadi Puan Adina, semoga sentiasa sihat, ceria dan dilimpahkan dengan kasih sayang. 






























Nota : 
Hari Ulangtahun Yang Berbahagia Puan Adina Kamarudin adalah pada hari Ahad, 24hb April, 2016. Majlis kejutan sambutan hari jadi ini diadakan dua hari awal.