Thursday 27 October 2016

Morning Coffee & aktiviti Sosial Perwakilan di Kediaman Rasmi Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia, di Frankfurt



Pada hari Selasa yang lalu bertarikh 25hb Oktober, 2016, Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt, Puan Adina Kamarudin telah berbesar hati menjemput ahli-ahli PERWAKILAN ke kediaman rasmi beliau yang terletak di Bandar Sachsenhausen untuk aktiviti sosial yang berbentuk ilmiah kepada ahli-ahli PERWAKILAN.

Aktiviti sosial yang sungguh istimewa ini adalah merupakan aktiviti belajar membuat roti canai dari doh, menibar canai sehingga masak roti canai. Istimewanya di pagi Selasa itu, Chef yang mengajar dan menurunkan ilmu penyediaan roti canai ini adalah Chef Selebriti yang tersohor dari tanahair Malaysia, Dato' Chef Ismail. Terima kasih Dato' Chef di atas tunjuk ajar dan tips yang diberikan. 

Terima Kasih juga PERWAKILAN ucapkan kepada kedua AJK Masakan Perwakilan, Puan Dhamayanthy Singaram atau lebih dikenali dengan Puan Selvi yang menyediakan thosai lazat dan panas, begitu juga kepada Puan Ling Hashim yang membawa donut sebagai jamuan ringan buat kesemua Ahli PERWAKILAN yang hadir.