Thursday 26 October 2017

Majlis Makan Malam Bersama anjuran ahli-ahli PERWAKILAN


Majlis Makan Malam Bersama anjuran PERWAKILAN ini di adakan adalah sempena meraikan kedatangan Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt merangkap Penaung PERWAKILAN, Encik Mukundan Madavan. PERWAKILAN juga turut mengadakan Majlis Perpisahan Encik S. Sivasuryarmoorthy (Konsul Pelaburan, Agensi MIDA) & mengalukan ketibaan Encik Yusri Hasnan Chu sekeluarga yang mengambil alih tugas sebagai Konsul Pelaburan Agensi MIDA.



Yang diraikan : Selamat Datang PERWAKILAN ucapkan kepada Penaung PERWAKILAN, 
Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt, Encik Mukundan Madavan (kanan) bersalaman dengan Encik S. Sivasuryarmoorthy yang turut diraikan  di dalam Majlis Perpisahan ini.


PERWAKILAN juga ingin mengucapkan Selamat Datang ke Frankfurt buat Encik Yusri Hasnan Chu sekeluarga (yang ketiga dari kiri) yang menyandang tugas sebagai Konsul Pelaburan Agensi MIDA di Pejabat Konsulat Jeneral Malaysia di Frankfurt bermula pada 25hb Oktober, 2017.


Ahli-ahli PERWAKILAN Malaysia di Frankfurt. Selamat Jalan kami ucapkan buat Puan Selvi yang dikasihi dan Selamat Datang kami ucapkan buat Puan Rozila Jurimi (yang kedua dari kiri).


Majlis Makan Malam Bersama ahli-ahli PERWAKILAN dan keluarga anjuran PERWAKILAN di adakan pada 26hb Oktober, 2017 tepat pukul 7 malam, bertempat di Dewan Makan Tun Ghazalie Shafie bagi meraikan kedatangan Yang Berbahagia Konsul Jeneral Malaysia di Frankfurt merangkap Penaung Perwakilan, Encik Mukundan Madavan. PERWAKILAN juga berbesar hati meraikan Majlis Perpisahan buat Encik S. Sivasuryarmoorthy dan isteri Puan Dhamayanthy Singaram. Di samping itu PERWAKILAN turut mengalukan kedatangan Konsul Pelaburan Agensi MIDA yang baru, Encik Yusri Hasnan Chu & isteri Puan Rozila Jurimi sekeluarga ke Frankfurt.

Harapan PERWAKILAN agar anjuran Majlis Makan Malam Bersama ini dapat mengukuhkan hubungan silaturahim & memupuk semangat kecintaan kasih sayang kejiranan di antara ahli-ahli PERWAKILAN dan keluarga. PERWAKILAN juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada setiap ahli dan keluarga yang hadir memeriahkan acara Majlis Makan Malam Bersama ini. Sekalung kasih sayang buat kesemua ahli Perwakilan yang telah menyediakan juadah yang enak dan lazat secara potluck terancang. 

Perkongsian memori sekitar Majlis berlangsung;-