Friday 8 December 2017

Mesyuarat PERWAKILAN Frankfurt Bil. 4/2017





Pada hari ini bertarikh 8hb Disember 2017, PERWAKILAN Frankfurt telah mengadakan Mesyuarat yang ke - 4 pada tahun 2017 bagi membincangkan beberapa perkara yang berbangkit dan juga aktiviti-aktiviti yang akan di adakan pada tahun hadapan 2018.

Mesyuarat dimulakan dengan ucapan aluan oleh Setiausaha Perwakilan Frankfurt, Cik Hasnani Hamid di Bilik Mesyuarat Konsulat Jeneral Malaysia Frankfurt. Pada mesyuarat ini, sesi pembentangan dan pengesahan Minit Mesyuarat Perwakilan Frankfurt Bil. 3/2017 turut dibentang dan disahkan. 

PERWAKILAN juga mengalukan kedatangan Ahli Perwakilan yang baru - Puan Rozila Jurimi. Selamat Datang Puan Rozila, semoga segala urusan Puan Rozila sekeluarga dipermudahkan.

Di bawah ini disertakan perkara yang telah berbangkit dan perbincangan yang telah diputuskan di dalam Mesyuarat Perwakilan Frankfurt Bil. 4/2017 :-

1. Yuran Sambutan Hari Jadi ahli Perwakilan,
   5 Euro setiap ahli setiap bulan untuk dibayar kepada Bendahari.

Ahli-ahli Perwakilan sebulat suara telah bersetuju untuk tidak meneruskan pembayaran yuran tersebut pada tahun hadapan 2018.

2. Baki Yuran Sambutan Hari Jadi ahli Perwakilan pada tahun 2017

Ahli-ahli Perwakilan telah bersetuju untuk menggunakan sejumlah baki yang ada bagi menganjurkan aktiviti sosial 'Theme Lunch Get Together' sesama ahli Perwakilan. Tarikh dan program TBA.

3. Berlin Frankfurt Sports Day Championship 2018

Tarikh dan program akan dimaklumkan kelak oleh Setiausaha Perwakilan.

4. Mesyuarat Agung Perwakilan Frankfurt Sesi 2018

Ahli-ahli Perwakilan telah sebulat suara untuk mengadakan Mesyuarat AGM 2018 pada bulan Januari 2018.


Terima kasih PERWAKILAN ucapkan kepada setiap ahli PERWAKILAN yang telah menyediakan jamuan ringan untuk dinikmati bersama ahli-ahli Perwakilan yang hadir pada mesyuarat hari ini. Mesyuarat Perwakilan Frankfurt Bil. 4/2017 bermula pada pukul 10 pagi dan berakhir pada pukul 12 tengahari. 


PERWAKILAN juga turut meraikan Hari Jadi adinda Cik Noramirah Yusoff, Bendahari Perwakilan yang dikasihi. Happy Belated Birthday Miera!














Coret-coret ketika selesai mesyuarat;-
Tarikh hari ulangtahun ahli-ahli Perwakilan yang dikasihi ;-

1. Puan Sharida Ahmad Shahidan & Puan Ling Hassim pada 7hb Januari.
2. Puan Aryanti Razali pada 7hb Februari.
3. Cik Hasnani Hamid pada 30hb Mac.
4. Puan Yaumee Hayati M. Nawi pada 9hb April.
5. Puan Rozila Jurimi pada 21hb Jun.
6. Cik Noramirah Yusoff pada 16hb November.